Optimale bezetting van het retailcentrum
Sterke merken vormen de basis voor een succesvol retailcentrum. Voor een outletcentrum is dit evident. Ook bestaande winkelcentra en binnensteden hebben voordeel bij de aanwezigheid van sterke merken.
Een goede branchering en optimale invulling van een winkelcentrum met internationale en lokale merken, zorgt voor aantrekkingskracht en het assortiment waar de consument voor komt. De omgeving, het potentieel aan consumenten op rij-afstand en specifieke klantgroepen maken een locatie aantrekkelijk voor een merkenpartner. STABLE heeft een groot netwerk van merkenpartners en kent de voorkeuren en keuzes die zij maken.
Een uitdagende propositie en leasingstrategie vormt het uitgangspunt bij de ontwikkeling van een winkel- of outletcentrum. STABLE heeft de ervaring dat een leasingstrategie voor ieder winkelcentrum of winkelgebied toegevoegde heeft. Wat maakt jouw winkelgebied uniek en welke merken en/of ondernemers vormen een aanvulling en versterking van het totale concept. Naast de analyse van wat wenselijk is, gaat het om de betrouwbaarheid van het onderzoek naar de koopstromen en de aantrekkelijkheid van voorstel waar je mee komt. Vervolgens gaat het om de contacten.
STABLE werkt nauw samen met veel van ‘s werelds grootste en belangrijkste merken in de sectoren mode, sport, accessoires en homeware. STABLE heeft baanbrekend werk geleverd om MediaMarkt, Toys ’R’ Us, Decathlon en Marktkauf op de Nederlandse markt te introduceren. Aan de hand van duidelijke leasingstrategie worden alle benodigde instrumenten aangereikt en de propositie opgesteld, die leiden tot een volledige en optimaal presterende bezetting van een winkelcentrum.
Nieuwsgierig en geïnteresseerd in de retailvisie van STABLE ? Neem dan contact met ons op,
telefonisch +31 (0) 33 450 403 of per email info@stable.nl.