Fysiek winkelen is in!
De wereld digitaliseert snel. Fysieke winkels hebben te maken met goed geïnformeerde en mondige consumenten. Ervaringen worden veel gedeeld via social media en reviews. Er is behoefte aan service en gemak, maar ook aan persoonlijke aandacht, beleving en een dagje uit. Ondernemers maken scherpere als het gaat om de winkelformule, bieden meer service, een onderscheidende kwaliteit en beleving.
Winkelcentra en winkels die zich onderscheiden met een unieke belofte, doen het ook in de huidige tijd goed. Zij hebben een concept ontwikkeld en weten hoe zij hun klanten centraal stellen. Met assortiment, marketing en beleving houden zij aansluiting met de specifieke behoeften van klanten en klantgroepen. Tot in de perfectie bevestigen zij de verwachtingen van klanten en verrassen zij hen met regelmaat. Het zijn winkels en winkelcentra die zich ontwikkelen als merk. Vaak gaat de aantrekkingskracht samen met de aantrekkelijkheid van de locatie en de aanwezigheid van klanten en klantstromen.
Nieuwe klantstromen ontwikkelen en aantrekkelijk blijven voor klantengroepen vraagt visie, kiezen en de passie om de keuze tot in de puntjes door te voeren en te managen. Als projectontwikkelaar outletcentra in binnen- en buitenland heeft STABLE geleerd wat het is om klanten, merkenpartners, ondernemers te boeien en te binden. De ervaring heeft STABLE succesvol toegepast voor meerdere outletcentra, Winkelcentrum Vathorst in Amersfoort, Het Stadhuiskwartier in Utrecht en Winkelpark De Centrale in Leeuwarden.
In de visie van STABLE hebben vastgoedeigenaren een belangrijke rol. De structuur en de flexibiliteit van het retailvastgoed in samenhang met goed marketing management, het beleid van de gemeente, dragen ruimtelijk en economisch in hoge mate bij aan het succes van het retailvastgoed. Het succes van de gebruikers bepaalt het lange termijn rendement van de vastgoedeigenaren.
Nieuwsgierig en geïnteresseerd in de retailvisie van STABLE? Neem dan contact met ons op, telefonisch +31 (0) 33 450 403 of per email info@stable.nl.